12/17

Zarządzenie Nr 12/17
Kierownika Urzędu

z dnia 9 października 2017 r.

w sprawie przeprowadzenia przeglądu materiałów zawierających informacje niejawne w Urzędzie Gminy Mielnik

     Na podstawie art. 6 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2016r, poz. 1167), zarządzam co następuje:

§ 1. W celu dokonania przeglądu materiałów zawierających informacje niejawne powołuję Komisję w następującym składzie:

1) Anna Kiczko - przewodniczący Komisji,
2) Jolanta Galecka - członek Komisji.

§ 2. Komisja w terminie do 31 października 2017 roku dokona przeglądu materiałów zawierających informacje niejawne w celu ustalenia, czy spełniają ustawowe przesłanki ochrony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r o ochronie informacji niejawnych.

§ 3. Z przeglądu materiałów zawierających informacje niejawne Komisja sporządzi protokół, w którym przedstawi Wójtowi propozycje wobec jakich materiałów zasadne jest dokonanie zmiany bądź zniesienie klauzuli tajności.

§ 4. 1. Po wyrażeniu pisemnej zgody na zniesienie lub zmianę klauzuli, podejmuje się czynności naniesienia odpowiednich zmian w oznaczeniu materiałów.

2. O dokonaniu zniesienia lub zmiany klauzuli tajności powiadamia się niezwłocznie adresatów dokumentu.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt

Eugeniusz Wichowski

  • 12/17 ( PDF, 96 KB ) Podgląd załącznika 12/17

    Zarządzenie Nr 12/17 Kierownika Urzędu z dnia 9 października 2017 r. w sprawie przeprowadzenia przeglądu materiałów zawierających informacje niejawne w Urzędzie Gminy Mielnik

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Gminy Mielnik

Wytwarzający/odpowiadający: Artur Jaworski

Data wytworzenia: 2017-10-09

Wprowadzający: Artur Jaworski

Data modyfikacji: 2017-10-09

Opublikował: Artur Jaworski

Data publikacji: 2017-10-09