23/11

Zarządzenie Nr 23/11
Kierownika Urzędu

z dnia 30 grudnia 2011 r.

w sprawie kontroli zarządczej w Gminie Mielnik

     Na podstawie art. 68 i art. 69 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240; z 2010r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123, poz. 835, Nr 152, poz. 1020, Nr 238, poz. 1578, Nr 257, poz. 1726; z 2011r. Nr 201, poz. 1183), art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591; z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; z 2004r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759; z 2005r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457; z 2006r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz.1337; z 2007r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218; z 2008r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458; z 2009r. Nr 52, poz. 420, Nr 157, poz. 1241; z 2010r. Nr 28, poz.142, Nr 28, poz. 142, Nr 28, poz. 146, Nr 40, poz. 230, Nr 106, poz. 675; z 2011r. Nr 21, poz. 113, Nr 117, poz. 679, Nr 134, poz. 777, Nr 217, poz. 1281) zarządzam co następuje:

§ 1. Ustalam zasady funkcjonowania kontroli zarządczej w Gminie Mielnik zwane dalej Zasadami kontroli zarządczej w brzmieniu stanowiącym załącznik do zarządzenia.

§ 2. 1. Zobowiązuję kierowników referatów oraz samodzielne stanowiska pracy w Urzędzie Gminy Mielnik oraz kierowników jednostek organizacyjnych Gminy do:

1) zapoznania podległych pracowników ze standartami kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych zawartymi w Komunikacie Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009r. (Dz. Urz. Min. Finansów Nr 15, poz. 84) oraz z treścią niniejszego zarządzenia,
2) zapewnienia realizacji niniejszego zarządzenia.

2. Zobowiązuje kierowników jednostek organizacyjnych gminy do:

1) zorganizowania i zapewnienia adekwatnego, skutecznego i efektywnego systemu kontroli zarządczej w swoich jednostkach uwzględniającego specyfikę i charakter jednostki.
2) składania Wójtowi Gminy do 31 marca każdego roku za pośrednictwem koordynatora kontroli zarządczej o którym mowa w § 3, oświadczeń o stanie kontroli zarządczej za rok poprzedni w zakresie kierowanej przez siebie jednostki, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do zasad kontroli zarządczej.

§ 3. 1. Koordynację kontroli zarządczej w Gminie Mielnik prowadzi Sekretarz Gminy zwany koordynatorem kontroli zarządczej przy udziale Skarbnika Gminy.
2. W czasie nieobecności Sekretarza obowiązki koordynatora kontroli zarządczej pełni Skarbnik Gminy.
3. Koordynator kontroli zarządczej w imieniu Wójta sprawuje nadzór nad właściwym funkcjonowaniem kontroli zarządczej.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

  Wójt

Adam Tobota

  • 23/11 ( PDF, 107.1 KB ) Podgląd załącznika 23/11

    Zarządzenie Nr 23/11 Kierownika Urzędu z dnia 30 grudnia 2011 r. w sprawie kontroli zarządczej w Gminie Mielnik (zarządzenie wraz z załącznikami)

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Adam Tobota

Wytwarzający/odpowiadający: Artur Jaworski

Data wytworzenia: 2011-12-30

Wprowadzający: Artur Jaworski

Data wprowadzenia: 2012-01-03

Data modyfikacji: 2012-01-03

Opublikował: Artur Jaworski

Data publikacji: 2012-01-03