ZP-O.272.6.2.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


Ogłoszenie dotyczy                  Zamówienia publicznego              

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

W niniejszym postępowaniu Zamawiającym jest:

Gmina Mielnik

ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik

NIP: 5441438389, REGON: 50659450

tel 85-6577003  fax 85-6577121

www.mielnik.com.pl (BIP)

gmina@mielnik.com.pl

 

I.2) Rodzaj zamawiającego

Administracja samorządowa 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Gminy w Mielniku


II.1.2) Rodzaj zamówienia

 Roboty budowlane                     

 Dostawy                                  X

 Usługi                                     

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiot zamówienia:

Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Gminy w Mielniku

 

Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu /fabrycznie nowego, rok produkcji 2011 lub 2012/.

Wykonawca nie będzie stosował materiałów i technologii gorszej jakości, niż stosowane w najtańszej wersji danego modelu na rynek polski.

- Rodzaj nadwozia: zamknięte –5 drzwiowy, 7 – osobowy,

- Kolor nadwozia – srebrny metalic,

- Gwarancja: - gwarancja mechaniczna bez limitu przebiegu minimum 24 miesiące;

- gwarancja na perforację nadwozia minimum 10 lat,

- gwarancja musi obowiązywać we wszystkich autoryzowanych przez producenta stacjach serwisowych na terenie całego kraju (co najmniej 2 stacje w każdym województwie) i zostanie wpisana do karty gwarancyjnej pojazdu.

 

Pełne informacje nt. zamówienia znajdują się w załączniku nr 6 do SIWZ– Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających               tak
(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego)

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, do 50% wartości zamówienia podstawowego, w ciągu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

 

Główny przedmiot

34.11.00.00-1 - Samochody osobowe

 

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):         nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):       nie

         

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA2)

Okres w dniach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):

1.     Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)

 

2.     Wadium musi obejmować okres związania ofertą

Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 22.06.2011 r. do godz. 12.00 na konto Zamawiającego nr 63807100060015356220000040 z dopiskiem na przelewie „WADIUM” i oznaczyć:Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Gminy Mielnik.”

 

3.  Wadium wnoszone w pieniądzu

Wadium wniesione przelewem na konto Zamawiającego uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert zostanie zaksięgowane na koncie Zamawiającego.

Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

- Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty

 

4.       Wadium wnoszone w formie niepieniężnej

Wadium może być również wnoszone w:

·           poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

·           gwarancjach bankowych,

·           gwarancjach ubezpieczeniowych,

·           poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158  z późniejszymi zmianami)

 

Oryginał wadium wnoszonego w formie niepieniężnej musi być dołączony do oferty.

1)W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.

2)Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.  

III. 2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia            nie

III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 3) 

 

III. 3. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania        

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane uprawnienia, jeżeli Wykonawca złoży wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na realizację niniejszego postępowania

 

III. 3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 1 dostawę: Samochodu osobowego, przy czym wartość zrealizowanej dostawy powinna wynosić nie mniej niż 50000,00 zł

 

III.3.3) Potencjał technicz­ny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Jeżeli wykonawca zamierza polegać na potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia. – w postaci oryginału bądź kopii poświadczonej notarialnie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia 

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Jeżeli wykonawca zamierza polegać na potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia. – w postaci oryginału bądź kopii poświadczonej notarialnie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa    

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli posiada środki w wysokości min. 50000,00 zł lub zdolność kredytową do wysokości tej kwoty oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50000,00 zł.

Ocena spełniania każdego z ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ, które należy złożyć wraz z ofertą w terminie i miejscu składania ofert.

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

 

 

3)  Zamawiający dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w zakresie dla niego niezbędnym; opis nie musi dotyczyć każdego z warunków. 

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIE PODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:[4]


 

-  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie


 

-   informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

-  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:

 

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

-  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

-  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.4.3.2)

 

Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, lub miejsca zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

 

 

III.5 INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

 

-      inne dokumenty

 

 

III.6 INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

§  aktualny katalog/folder dla oferowanego produktu zawierającego m. in. zaproponowaną kolorystykę nadwozia,

§  wypełnione Parametry techniczno-eksploatacyjne samochodu osobowego wg wzoru zawartego w zał. Nr 1 do SIWZ – wzór oferty.

§  dokument lub dokumenty poświadczających, że zaoferowane samochody będą dostarczane za pośrednictwem Wykonawcy, który jest autoryzowanym dealerem/partnerem producenta oferowanego samochodu,

§  Wykaz zawierający autoryzowane przez producenta stacje serwisowe wykonujące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w pełnym zakresie dla oferowanej marki i modelu samochodu wraz z adresami autoryzowanych stacji obsługi – co najmniej 2 stacje w każdym województwie (zgodnie z wymogami określonymi w przedmiocie zamówienia)

 

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

 

nie 

 


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony

 
   
   

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 

 

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu  

 

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert6)

 


Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

Kryteria

1. CENA

2. Wielkość zużywanej energii – w cyklu łączonym (KE1)

3. Wielkość emisji dwutlenku węgla – w cyklu łączonym (KE2)

4. Wielkość emisji zanieczyszczeń – w cyklu łączonym (KE3)

 

Znaczenie

 90%


   
6%  


    
2% 


   
2% 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna

nie

IV.3 ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

 tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w odniesieniu do oraz w następujących okolicznościach:

a.       wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku:

  • zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),

b.       termin może ulec zmianie w przypadku:

  • wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć,
  • znacznego wydłużenia postępowania przetargowego, co spowoduje niemożliwe
    do przewidzenia opóźnienie w podpisaniu umowy na  wykonanie przedmiotu zamówienia;
  1. zmiany obowiązujących przepisów prawa, która powoduje, że konieczne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia stanie się dokonanie zmiany umowy;
  2. wystąpienia obiektywnych okoliczności, które powodują, że dokonanie zmiany byłoby korzystne dla Zamawiającego.

 

Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga dochowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i będzie dokonana w formie aneksu do umowy.

IV.4) Informacje administracyjne

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://bip.ug.mielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Mielnik, ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):

Data:  22/06/2012   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 12:00

Miejsce: Gmina Mielnik, ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, sekretariat

IV.4.5) Termin związania ofertą:            okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

 

nie

 

 

 

 

                                     Wójt Gminy Mielnik

                                            Adam Tobota




[4] Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do dokonania oceny spełniania warunku (-ów) opisanego (ych) w pkt III.3

[5] Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom.

Metryka strony

Udostępniający: wójt, Adam Tobota

Wytwarzający/odpowiadający: Kamil Markiewicz

Data wytworzenia: 2012-06-13

Wprowadzający: Artur Jaworski

Data wprowadzenia: 2012-06-13

Data modyfikacji: 2016-06-27

Opublikował: Artur Jaworski

Data publikacji: 2012-06-13