ZP-O.271.1.2.2013 (ul_Biala)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Mielnik: Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy odcinka ulicy Białej w Mielniku, w tym: ciągów jezdnych i pieszych ze zjazdami do nieruchomości, infrastruktury sieci wodociągowej, budowy sieci kanalizacji deszczowej i innych kolidujących z przebudową

Numer ogłoszenia: 25804 - 2013
data zamieszczenia: 18.01.2013


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielnik , ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, woj. podlaskie, tel. 085 6577003, faks 085 6577121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielnik.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy odcinka ulicy Białej w Mielniku, w tym: ciągów jezdnych i pieszych ze zjazdami do nieruchomości, infrastruktury sieci wodociągowej, budowy sieci kanalizacji deszczowej i innych kolidujących z przebudową.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego przebudowy odcinka ulicy Białej w Mielniku, w tym: ciągów jezdnych i pieszych ze zjazdami do nieruchomości, infrastruktury sieci wodociągowej, budowy sieci kanalizacji deszczowej i innych kolidujących z przebudową. Działki ewidencyjne biorące udział w zadaniu: - dz. nr 6180 i 5407 - pas drogi publicznej gminnej - dz. nr 6241/2 - pas drogi publicznej powiatowej (skrzyżowanie z drogą gminną, ulice Biała/Brzeska) W szczególności opracowaniu podlegają: a)przebudowa istniejącej jezdni z kamienia brukowego na jezdnię o nawierzchni asfaltowej, z brzegowym ciekiem prefabrykowanym betonowym - do uzgodnienia z zamawiającym, z krawężnikiem betonowym, o spadkach poprzecznych zgodnych z wytycznymi, szerokości korony jezdni od 5,0 do 6,0m (szerokość jezdni do uzgodnienia z zamawiającym po przedstawieniu możliwości zastosowania poszczególnych szerokości jak również ekonomiczne i funkcjonalne uzasadnienie), projektowane jezdnie należy zwieńczyć z istniejącym skrzyżowanie z drogą powiatową ul. Brzeską, b)ciąg pieszy po jednej stronie jezdni wraz ze zjazdami do posesji po obu stronach, o nawierzchni z kostki betonowej szarej typ: Holland, podejścia pod przejścia dla pieszych płyt perforowanych jako element graniczny dla ruchu przez osoby niewidome, podjazdy dla wózków dziecięcych, c)odwodnienie nawierzchni poprzez budowę kanału deszczowego, parametry techniczne i materiałowe opisane zostaną w warunkach przyłączenia na etapie projektowania, projekt kanalizacji deszczowej przebiegał będzie w ulicy Białej z włączeniem do ul. Brzeskiej w studnię betonową nabudowaną na kanale betonowym o średnicy fi600mm, wpusty drogowe w ul. Białej z koszem czyszczącym w osadniku, d)na etapie projektu należy dostosować się z projektowaną infrastrukturą do zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej, będącej na etapie wykonania w roku 2013, w przypadku braku konieczności zmiany lokalizacji sieci kanalizacji sanitarnej należy przebudować studnie do niwelety nawierzchni jezdni, e)projekt przebudowy ciśnieniowej sieci wodociągowej z lokalizacją w miejscu obecnym (demontaż sieci istniejącej), parametry techniczne i materiałowe opisane zostaną w warunkach na etapie projektowania, f)projekt zagospodarowania terenów zielonych w obrębie pasa drogowego, wycinka po wcześniejszej inwentaryzacji z przedstawicielem zamawiającego wszystkich zbędnych drzew, opracowanie szczegółowych projektów nasadzeń zielenią niską i wysoką (m.in. drzewa gatunków rzadkich lecz występujących na terenach Podlasia, np.: robinia biała i wszystkie inne jej kolorowe odmiany, grochodrzew, rokitnik, głóg szkarłatny, głóg owłosiony i głóg wielkoowocowy, sumak, magnolia, pasy zieleni poza infrastrukturą drogową przewiedzieć do zagospodarowania poprzez trawniki z nasadzeniami roślinnością niską, projekt zieleni powinien być odrębną dokumentacją projektową jak również kosztorysową), g)nie planuje się przebudowy sieci energetycznych, oświetleniowych i teletechnicznych, ewentualne kolizje z siecią gazową należy rozwiązać, h)inne uzbrojenie terenu niemożliwe do przewidzenia na etapie opisu przedmiotu zamówienia a wymagane do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia również wchodzi w zakres opracowania będący przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający na etapie tworzenia ogólnej koncepcji projektu ma prawo do wnoszenia uwag i drobnych zmian. Opisane powyżej wymagania rozwiązań są poglądowe, ich uszczegółowienie nastąpi na etapie projektu. W zakresie ujętym opracowaniem orientacyjna długość odcinka ciągu drogi gminnej ul. Białej to około 0,53 km licząc od ulicy Brzeskiej. Projektowana droga ma mieć następujące (orientacyjne) parametry drogi publicznej: -klasa techniczna drogi - L -nośność nawierzchni: do 100kN_oś, nośność do uzgodnienia na etapie projektowania -kategoria ruchu - KR2-3 (do uzgodnienia) -pasy ruchu (jezdnia) 2×2,5-3,0 m, szerokość do uzgodnienia na etapie projektowania -prędkość projektowa na terenie zabudowy - 30 km/h Wszystkie w/w wytyczne i założenia do projektowania (parametry drogi publicznej) powinny być skonsultowane z zamawiającym i mogą ulec zmianie w trakcie opiniowania dokumentacji. W skład zamawianej dokumentacji projektowej, w koszt wykonawcy wchodzą: 1.uzyskanie mapy do celów projektowych, 2.wstępna koncepcja budowy drogi zgodnie z harmonogramem, przekrój poprzeczny drogi z opisanymi funkcjami wraz z planem szczegółowym zagospodarowania zieleni niskiej i wysokiej (do akceptacji inwestora), 3.projekty budowlany i wykonawczy (obejmujące wszystkie branże: drogowa, konstrukcyjna, sanitarna i elektryczna), 4.kosztorys inwestorski, przedmiar robót, tabela elementów scalonych oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 5.inne opracowania wynikające z przepisów szczególnych (konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę a nieprzewidziane w niniejszej specyfikacji), 6.materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, 7.operat inwentaryzacji zieleni, w tym inwentaryzacja drzew przeznaczonych do wycinki (złożenie wniosku o wycinkę), w trzech egzemplarzach wraz z zapisem w formie elektronicznej i wnioskiem w imieniu Inwestora o udzielenie zgody w drodze decyzji, 9.projekt stałej organizacji ruchu, 10.opracowania geotechniczne, określające warunki gruntowo - wodne zgodnie rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia konstrukcji drogi, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać we własnym zakresie, do dnia zakończenia zadania określonego w umowie: 1.decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego, 2.decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje inwestycji, 3.wszelkie pozwolenia i uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, 4.warunki techniczne budowanej-przebudowanej sieci, 5.pozwolenie wodno-prawne w przypadku przepustów lub innych na które jest wymagane, 6.pozwolenie na budowę
UWAGA!!!!! Dokumentację projektową i kosztorysową będącą przedmiotem niniejszego zamówienia należy wykonać w 2 oddzielnych opracowaniach. Rozbicie dokumentacji na poszczególne elementy związane jest z planowanym złożeniem wniosku o dofinansowanie przebudowy drogi ul. Białej do Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych („Schetynówki”). Opracowania obejmują: 1)Ciąg ulicy Białej jako droga publiczna - gminna z niezbędną infrastrukturą do funkcjonowania drogi, zagospodarowaniem zieleni, kwalifikującą się do objęcia dofinansowaniem w ramach „Schetynówki” 2)Pozostałe sieci (wodociągowa), w ciągu ulicy Białej, nie kwalifikujące się do objęcia dofinansowaniem w ramach „Schetynówki”. Dokumentację należy przygotować w pięciu egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej. Wykonawca w terminie 14 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu do zaakceptowania harmonogram prowadzonych prac ze wskazaniem terminów realizacji poszczególnych etapów prac. Przed przystąpieniem do prac wykonawca uzgodni z inwestorem szczegóły inwestycji. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wstępną koncepcje budowy drogi wraz z założeniami projektowymi oraz rozwiązaniami technicznymi oraz materiałowymi w terminie do 2 miesięcy od podpisania umowy. Zamawiający powierza Wykonawcy przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia wykonania przyszłej inwestycji budowy ulicy Białej, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca odpowiada za wady dokumentacji projektowej również po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie, w sytuacji takiej zobowiązany jest dokonać niezbędnych korekt i poprawek w nieprzekraczalnym terminie 14 dni. Wykonawca zobowiązany będzie do jednorazowej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego na wezwanie zamawiającego, bez dodatkowego wynagrodzenia. Planowana inwestycja w części południowej - skrzyżowanie z droga powiatowa ulicą Brzeską, dz. nr 6241/2 - leży na terenie obszaru Natura 2000, cała inwestycja leży w Obszarze Chronionego Krajobrazu Dolina Bugu oraz na terenie konserwatorskim. Wymagania formalno prawne. 1.Projekt budowlany winien spełniać wszelkie wymogi obowiązującej ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. nr 120, poz. 1133), Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Projekt budowlany należy uzgodnić branżowo z zainteresowanymi stronami. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać wnioski i zalecenia decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje inwestycji. 2.Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach należy przygotować zgodnie z Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. nr 199 poz. 1227). 3.Wniosek o uzyskanie pozwolenia na budowę należy przygotować zgodnie z Ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623). 4.Wszystkie załączone kserokopie i odpisy: map, uzgodnień itp. winny posiadać potwierdzenie zgodności z oryginałem. 5.Projektant dostarczy Zamawiającemu kopię projektu w formie elektronicznej w tym wersję edytowalne, tj. m.in. doc. dwg. itd. 6.Po stronie Wykonawcy dokumentacji projektowej leży uzyskanie pozwolenia na budowę (w terminie wykonania umowy) za upoważnieniem inwestora..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, do 50% wartości zamówienia podstawowego, w ciągu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 01.02.2013 r. do godz.11:00 na konto Zamawiającego nr 63 8071 0006 0015 3562 2000 0040 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Wykonanie dokumentacji projektowej ZP-O.271.1.2.2013 Wadium wnoszone w pieniądzu Wadium wniesione przelewem na konto Zamawiającego uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert zostanie zaksięgowane na koncie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. - Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty 3.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej Wadium może być również wnoszone w: -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) Oryginał wadium wnoszonego w formie niepieniężnej musi być dołączony do oferty. 4.Zwrot wadium a)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b)Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c)Z zastrzeżeniem pkt. e Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 12.4 ppkt. a, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e)Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. f)Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego lub nie złożył pełnomocnictw, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.Brak dowodu wpłaty wadium skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą.
III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat (słownie: trzech lat) przed upływem terminu składania ofert wykonał nie mniej niż 2 (słownie: dwa) zamówienia na usługi projektowania pełnobranżowej dokumentacji techniczno-projektowej dla dróg publicznych o długości 500 m każda, w tym przynajmniej jedno z opracowań powinno obejmować opracowanie zieleni, tj. projekt zagospodarowania terenu. W przypadku usług, których wartość była wyrażona w Euro, do przeliczeń należy zastosować średni kurs Euro ogłoszony przez Narodowy Bank Polski w dniu zawarcia umowy z tym zamawiającym, dla którego wykonano wymieniony zakres. Na potwierdzenie spełniania tego warunku należy dołączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi (jako załącznik do oferty)
  • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia (zał. nr 4) obejmujący: 1)projektanta specjalności drogowej posiadającego min. 5-letnie doświadczenie zawodowe 2)projektanta specjalności sieci sanitarne posiadającego min. 5-letnie doświadczenie zawodowe oraz oświadczenie, iż osoby wymienione w zał. nr 4 posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uwzględnione w treści zał. nr 4)
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 30 000,00 (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-zakres robót, jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Zamawiający żąda wskazania, jaki zakres przedmiotu zamówienia zostanie powierzony podwykonawcom; (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ); załącznik obowiązkowy, w przypadku nie powierzania części zamówienia podwykonawcom wpisać Nie dotyczy. -dowód wniesienia_wpłacenia wadium. -Jeśli Wykonawcę reprezentuje inna osoba niż wskazana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub w postaci notarialnie potwierdzonej kopii W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum: -do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (Pełnomocnik konsorcjum). Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, musi w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania. Fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i podpisane przez uprawnionych w świetle dokumentów rejestracyjnych przedstawicieli Wykonawców lub mieć postać notarialnie potwierdzonej kopii. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem konsorcjum. Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika odpowiednie umocowanie osoby działającej w imieniu wspólników: umowę spółki cywilnej lub uchwałę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach, niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, a mianowicie termin może ulec zmianie w przypadku: -wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, -znacznego wydłużenia postępowania przetargowego, co spowoduje niemożliwe do przewidzenia opóźnienie w podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia; Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga dochowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i będzie dokonana w formie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielnik.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mielnik ul. Piaskowa 38 17-307 Mielnik pok. nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

01.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Mielnik ul. Piaskowa 38 17-307 Mielnik sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

  Wójt Gminy Mielnik

Adam Tobota

 

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Adam Tobota

Wytwarzający/odpowiadający: Artur Jaworski

Data wytworzenia: 2013-01-18

Wprowadzający: Artur Jaworski

Data wprowadzenia: 2013-01-18

Data modyfikacji: 2013-01-18

Opublikował: Artur Jaworski

Data publikacji: 2013-01-18