1/13

Zarządzenie Nr 1/13
Kierownika Urzędu

z dnia 21 lutego 2013 r.

w sprawie przejęcia komisyjnego wytworzonej dokumentacji, pieczeci, sprzętu komputerowego, materiałów promocyjnych na stanowisku pracy Zastępcy Wójta

     Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1591, z późn. zm.) w związku z § 10. ust.7. Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Mielnik przyjętego Zarządzeniem Nr 15/11 z dnia 25 sierpnia 2011r. zarządzam co następuje:

§ 1.  Do przejęcia komisyjnego wytworzonej dokumentacji, pieczęci, sprzętu komputerowego, materiałów promocyjnych na stanowisku pracy Zastępcy Wójta powołuję komisję w składzie:

  1. Artur Jaworski,
  2. Iwona Paździora - Patkowska,
  3. Agnieszka Koc,
  4. Kamil Markiewicz.

§ 2.  Komisja przystąpi do prac w dniu 21 lutego 2013r. z udziałem Pani Katarzyny Moniki Turosieńskiej - Durlik.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

  Wójt

Adam Tobota

 

  • 1/13 ( PDF, 88.37 KB ) Podgląd załącznika 1/13

    Zarządzenie Nr 1/13 Kierownika Urzędu z dnia 21 lutego 2013 r. w sprawie przejęcia komisyjnego wytworzonej dokumentacji, pieczeci, sprzętu komputerowego, materiałów promocyjnych na stanowisku pracy Zastępcy Wójta

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Adam Tobota

Wytwarzający/odpowiadający: Artur Jaworski

Data wytworzenia: 2013-02-21

Wprowadzający: Artur Jaworski

Data wprowadzenia: 2013-02-21

Data modyfikacji: 2013-02-21

Opublikował: Artur Jaworski

Data publikacji: 2013-02-21