ZP-O.271.7.2.2014 (kostka brukowa)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej w miejscach publicznych

na terenie Gminy Mielnik

Numer ogłoszenia: 65137 - 2014;

data zamieszczenia: 27.03.2014

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielnik , ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, woj. podlaskie, tel. 085 6577003, faks 085 6577121.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielnik.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej w miejscach publicznych na terenie Gminy Mielnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia dotyczy kompleksowej realizacji zadania z zakresu robót budowlanych polegających na utwardzeniu powierzchni terenu na działkach: 1.1.dz. nr 5220/1 w Osłowie, obręb Mielnik, Gmina Mielnik, 1.2.dz. nr 5218 w Osłowie, obręb Mielnik, Gmina Mielnik, 1.3.dz. nr 6546 w Osłowie, obręb Mielnik, Gmina Mielnik, 1.4.dz. nr 808 w Homotach, obręb Pawłowicze, Gmina Mielnik, 1.5.dz. nr 263 w Oksiutyczach, obręb Pawłowicze, Gmina Mielnik. 2.Cel i zakres robót: Utwardzenie nawierzchni w miejscach publicznych służących społeczności w Gminie Mielnik zgodnie z zestawieniem poniżej. 2.1.dz. nr 5220/1 obręb Mielnik, Gmina Mielnik, ułożenie kostki brukowej typ Nostalit KT grubości 6cm przy świetlicy wiejskiej w Osłowie, demontaż i ułożenie obrzeży 6x20x100cm i 8x30x100. Szacowany zakres prac: 2.1.1. demontaż obrzeży 6x20x100cm ~8,5 mb, 2.1.2. ułożenie kostki ~143 m2, 2.1.3. montaż obrzeży 6x20x100cm ~21 mb, 2.1.4. montaż obrzeży 8x30x100cm ~ 28 mb, 2.2.dz. nr 5218 obręb Mielnik, Gmina Mielnik, ułożenie kostki brukowej typ Nostalit KT grubości 6cm w pasie drogi powiatowej przy Krzyżach Wiejskich w Osłowie, ułożenie obrzeży 6x20x100cm, demontaż i montaż krawężnika drogowego. Szacowany zakres prac: 2.2.1. demontaż drogowego krawężnika betonowego ~5mb, 2.2.2. ułożenie kostki ~9 m2, 2.2.3. montaż obrzeży 6x20x100cm ~6 mb, 2.2.4. montaż drogowego krawężnika betonowego ~5mb. 2.3.dz. nr 6546 obręb Mielnik, Gmina Mielnik, ułożenie kostki brukowej typ Nostalit KT grubości 6cm w działce Nadleśnictwa Nurzec przy Krzyżach Wiejskich w Osłowie, ułożenie obrzeży 6x20x100cm. Szacowany zakres prac: 2.3.1. ułożenie kostki ~6 m2, 2.3.2. montaż obrzeży 6x20x100cm ~7 mb, UWAGA: zadanie wymienione w pkt. 2.2. i 2.3. stanowią jedną całość powierzchni leżącej na granicy dwóch działek do których Inwestor posiada prawo dysponowania gruntem na cele budowlane. 2.4.dz. nr 808 obręb Pawłowicze, Gmina Mielnik, ułożenie kostki brukowej typ Nostalit KT grubości 6cm przy świetlicy wiejskiej w Homotach, ułożenie obrzeży 6x20x100cm oraz krawężnika drogowego (na płask) we wjeździe w bramie i zjeździe na podwórek świetlicy. Szacowany zakres prac: 2.4.1. ułożenie kostki ~ 590 m2, 2.4.2. montaż obrzeży ~120 mb, 2.4.3. montaż krawężnika betonowego ~12mb. 2.5.dz. nr 263 obręb Pawłowicze, Gmina Mielnik, ułożenie kostki brukowej typ Nostalit KT grubości 6cm przy świetlicy wiejskiej w Oksiutyczach, ułożenie obrzeży 6x20x100cm oraz demontaż i montaż krawężnika drogowego (na płask) we wjeździe w bramie i krawędzi parkingu od drogi. Szacowany zakres prac: 2.5.1. demontaż krawężnika betonowego ~25mb, 2.5.2. ułożenie kostki ~120 m2, 2.5.3. montaż obrzeży ok. 30 mb 2.5.4. montaż krawężnika betonowego ok. 32mb. 3.Szacowany zakres zamówienia służy ustaleniu cen kosztorysowych przez Wykonawcę. Rozliczenie za wykonanie robót budowlanych w obrębie działek wskazanych w ust. 2 obędzie się na podstawie faktycznie zrealizowanego zakresu robót, określonego w obmiarach i kosztorysach powykonawczych. 4.Rozwiązania materiałowe. 4.1.Betonowa kostka brukowa 6 cm Nostalit i Nostalit KT. Kostkę betonową układać na podbudowie z kruszywa naturalnego pospółka z udziałem 25% kruszywa łamanego 25-32mm, po uprzednim wykonaniu koryta, wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża rodzimego. Kostkę układać na podsypce piaskowo cementowej, piasku stabilizowanego cementem gr. 6 cm. Przekrój konstrukcji podłoża przedstawiono w zał. nr 6 do SIWZ. 4.2.Uwagi ogólne: 4.2.1. Przed ułożeniem nawierzchni z kostki należy usunąć warstwę humusu i wykonać koryto wyprofilowane z odpowiednimi spadkami. 4.2.2. Kostkę brukową należy układać na podsypce tak, aby szczeliny między kostkami wynosiły 2-3mm. 4.2.3. Po ułożeniu kostki, szczeliny należy wypełnić piaskiem drobnym. 4.2.4. Szczegółowy sposób wykonania i odbioru robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia opisano w załączniku nr 8 do SIWZ, tj. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 4.3.Zamawiający posiada materiały przeznaczone do wbudowania w ramach niniejszego zamówienia, tj.: kostkę betonową i obrzeża betonowe. Materiały z demontażu podlegają ponownemu wbudowaniu. 4.4.Zakup pozostałych materiałów (na podbudowę, wypełnienie oraz krawężniki betonowe) należy do Wykonawcy. 4.5.Zamówienie obejmuje wywóz urobku na odległość do 1 km. 4.6.Zamawiający zapewni nadzór inwestorski. 5.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·         Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, do 50% wartości zamówienia podstawowego, w ciągu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

·         aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

·         lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty

2) kosztorys ofertowy

3) jeśli Wykonawcę reprezentuje inna osoba niż wskazana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub w postaci notarialnie potwierdzonej kopii

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1.1.Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 1.2.Zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 1.3.Przesunięcia terminu wykonania umowy, jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy. 1.4.Przesunięć terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność udzielenia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli nie jest możliwe równoległe wykonywanie robót. 1.5.Dopuszczalnej prawem zmiany strony umowy lub oznaczenia stron umowy. 1.6.Wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy robót lub dalszego podwykonawcy robót. 1.7.Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 1.8.Zmian w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności związanych z zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 1.9.Zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 1.10.Zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę, tj.: 1.10.1.siły wyższej, 1.10.2.zmian dokumentacji projektowej, 1.10.3.zawieszenia robót przez Zamawiającego. 1.11.Warunki atmosferyczne nie będą traktowane jako siła wyższa, chyba że ich działanie było nadzwyczajne i miało istotny wpływ na wykonanie zadania 1.12.Zmiana terminu może wystąpić wyłącznie o czas trwania i czas usunięcia skutków działania ww. czynników 2.Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt. 5. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 3.Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielnik.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mielnik,ul. Piaskowa 38,17 - 307 Mielnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

11.04.2014 godzina 12:00,

miejsce: Urząd Gminy Mielnik,ul. Piaskowa 38,17 - 307 Mielnik sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Wójt Gminy Mielnik

Adam Tobota

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Adam Tobota

Wytwarzający/odpowiadający: Kamil Markiewicz

Data wytworzenia: 2014-04-17

Wprowadzający: Kamil Markiewicz

Data wprowadzenia: 2014-03-27

Data modyfikacji: 2014-04-17

Opublikował: Kamil Markiewicz

Data publikacji: 2014-03-27